středa 4. května 2016

Black Velvet

Moc vyloženě cenných kousků v šatníku nemám. Často si něco koupím a další sezónu mě to nebaví a tak to daruji kamarádkám, známým nebo na charitu. Poslední dobou jsou zde ale kousky, které v šatníku mám velmi ráda a byla bych ráda, aby u mě pár let vydržely. Čím jsem starší, tím víc si všímám kvalitního materiálu a střihů. Jedním z cenností v mé skříni je halenka z pravého sametu z kolaborace Balmain X H&M. Tehdy o celou kolekci byla docela solidní kyberbitka, haha. Podařilo se mi halenku objednat úplnou náhodou - přišla jsem od doktora do práce, zapla počítač a najednou si uvědomila, že dnes šla kolekce do prodeje přes i e-shop. Nedávala jsem si žádné šance, že by to vyšlo, vím, jaké šílenství kolem toho bylo a ostatně - Balmain je jedna z nejžádanějších značek na světě. Na webové stránky háemka jsem šla čistě ze zvědavosti. Myslela jsem si, že kvůli tomu snad ani stránky švédského H&M nepojedou. Očekávala jsem totální kolaps. Velké překvapení bylo, když mě to po pár minutách pustilo k výběru z jakéhosi virtuálního pořadníku. Málem mi vypadly oči! A tak jsem v tom zmatku začala rychle vybírat. Velikosti a jednotlivé kusy mizely po každém refreshi a věděla jsem, že mi tiká každá sekunda. Vůbec jsem nevěděla co vybrat a vlastně dodnes pořádně nevím, proč jsem zvolila tuhle sametovou halenku. Objednala bych si nejradši vše, ale to nešlo ze dvou důvodů - z těchhle vysoce limitovaných kolekcí si totiž můžete pořídit jen 1ks na osobu. A druhým důvodem je, že ač to na poměry Balmain bylo za "lidové ceny", stejně by mě to zruinovalo. Nicméně jsem nesmírně pyšná na to, že jsem měla to štěstí něco ukořistit a když jsem pak balík rozbalovala, skákala jsem radostí jako blázen a hned na to se modlila, ať mi zvolená velikost padne. Padla jako ulitá a výsledek vidíte níže:-)


A proč vám to vše popisuji? Abyste viděli trochu pod pokličku toho, když máte v šatníku pro vás nesmírně cenný kousek od značky, kterou léta obdivujete a s každou novou kolekcí je to samé "och" a "ach". Taky jsem vám chtěla přiblížit to, jak velká poptávka je a jak není žádná sranda se k takovým věcem dostat.




Zde je oficiální video k celé kolekci H&M X Balmain.



Za fotky moc děkuji Monice Chaňo!















Žádné komentáře

Okomentovat

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig