čtvrtek 21. dubna 2016

Kde vzít sílu?

Známe to všichni. Poslední týdny to u sebe pociťuji dost intenzivně - "smutná rolka". Ve mě se teď bouří vody. Jsou dny, kdy jsem ráda za vše a všechny, které kolem sebe mám. A pak jsou dny, kdy je mi smutno, nic ale vůbec nic mě nebaví, nemám náladu s lidma mluvit, zabarikádovala bych se někde v noře a pár dní nevylezla. I navzdory "smutným rolkovým dnům" musíme být nad věcí a přenést se přes všechno, co nás s prominutím sere. Snadný návod, jak být zase "šťastnou rolkou" naleznete níže v ilustracích Johna Saddingtona. Mě ilustrace pobavily! 


Ještě bych ráda zmínila, že se na blogu nebudu ventilovat, co prožívám, apod. Možná sem tam naznačím, ale chci si nechat své soukromí. Můj blog není lifestylový ale módní. A proto v tom chci pokračovat. Pokud vás to bude zajímat, ráda budu psát víc módních článků přímo sem, co mě z aktuálního módního dění zaujalo, co bych vám ráda předala. Myslím si, že mám docela slušný přehled a vím, co se kde "šustne". Randomy, Inspirations a posty s outfity budou pokračovat. Doufám, že i nadále budete na blog chodit a prohlížet si ho. Dělám to hlavně proto, že mě to baví. Netoužím po popularitě, po slávě, po sponzorech. Proto jsem také spoustu spoluprací odmítla a budu nadále odmítat. Neříkám, že všechny odmítnu, ale dost si vybírám a spíš podpořím projekty, které mě něčím zaujaly, které jsou originální a nápadité.

 

Chci být šťastná rolka, haha:-)













1 komentář

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig