úterý 17. listopadu 2015

Fluffy Fall

Brzy ráno. Venku mlha a trošku mrazivo. Budí mě obrovská nálož denního světla v pokoji. Musím si pořídit tmavé závěsy, zabrblám. Ostatně jako každé ráno. Je čas vylézt z postele a hurá fotit! Když to jde, snažím se nevstávat příliš brzy. Jsem milovník spánku. Ovšem když už se přemůžu, tak ta rána stojí za to a jsou kouzelná. Mám ráda ranní jógu a bohatou snídani s holkama s šálkem černého čaje. Ostatně jak si dávám do nosa, můžete šmírovat na mém instagramu!

Vlasy mám nejdelší, co jsem kdy měla - ztěžkly a potřebují trochu opravit. K tomu jistě brzy dojde. A co mám na sobě?

// cardigan - Zara // biker jacket - Zara // turtleneck - H&M // jeans - Mango // boots - Timberland // bag - Carpisa //



Za fotky moc děkuji Monči ze ZamoFoto!







Žádné komentáře

Okomentovat

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig