pátek 10. dubna 2015

Jak dny plynou...

Doufám, že jste si užili Velikonoce a že holky dostaly pořádně na zadek, aby byly celý rok zdravé (aspoň se to říká). U mě byly Velikonoce velice netradiční - doslova. Kvůli pár důvodům se nejelo k dědovi na kachnu jako každý předešlý rok, ani jsem nedostala od nikoho pomlázkou přes zadek. Takže pokud letos pojdu - víte proč! Ikdyž Velikonoce nebyly úplně podle mých představ, přesto byly krásné a veeelmi poklidné. Byli jsme na procházce, snídali mazanec s máslem a rybízovou marmeládou, koukali na pohádky, hráli jengu a jedli, jedli, jedli. Přikládám pár fotek.


Tohle mě docela pobavilo, haha. Na jednom webu jsem narazila na článek o tzv. PMS zmrzlinách. Vskutku originální a vtipné. Kdybych si měla vybrat, jdu do I think I'm dying.
  
A tahle fotka je z rána. Chci ji sem dát, protože dnes se stalo to, že jsem si přivstala na ranní jógu, která začíná už v 7:15! Jsem hrozně ráda, že se józe zase pravidelně věnuji - hrozně mi chyběla (mým zádům nejvíce). Lekce vede má dobrá kamarádka, která je ve svém oboru opravdu profík. Nejsem zrovna ranní ptáče, ale udělala jsem výjimku. Neříkám, že to nebolelo - rána jsou pro mě opravdu krušná, ale stálo za to vstát. Cítím se taaak dobře!!! Mějte pěkný víkend.

Na závěr přikládám nádhernou fotku z Nového Zélandu, kterou fotil můj kamarád Libor, který na Zélandu již nějakou dobu pobývá. Tímto tě zdravím:-)

Žádné komentáře

Okomentovat

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig