čtvrtek 25. září 2014

Ahoj podzime!

Poslední dobou se necítím zrovna okey. Začalo to vyvolanými špatnými/divnými pocity (nevím, jak to popsat a ani nevím, kde to přesně vzniklo) a pokračuje to dnešním ránem, kdy jsem se probudila s ucpaným nosem, tlakem v nosních dutinách a bolestí v krku, jakoby mi tam uvízla motorová pila. Nic příjemného. Včera jsem si blbec zapomněla klíče v práci, takže když jsem byla ráda, že jsem konečně u domu a půjdu si domů lehnout, tak při prohrabávání kabelky jsem se akorát tak nasrala sama na sebe, a musela jsem se vracet do práce. Od 23.9. máme také oficiálně podzim a letos to bylo načasovaný jako bomba. Ochlazení ze dne na den, najednou ve skříni hrabu bundy, co mám. Bez šály nevycházím z baráku. Naštěstí mám možnost teď doma pár dní odpočívat, krom toho, že musím chodit do práce, mě žádná jiná aktivita nečeká, nejbližší trénink mám v úterý, tak se modlím, abych byla v pohodě. Pro jistotu jsem nasadila 'tvrdou' léčbu oblíbeným dětským sirupem (který bych klidně pila 24/7!) a pitím 147 litrů čaje denně! Potřebuji být pár dní doma sama se sebou. Jsem teď docela asociální, ale není se čemu divit - s lidmi jsem v kontaktu pořád a občas je to vážně na hlavu!

Aby současný dny nevypadaly tak hrozně, jaké ve skutečnosti jsou (:-D), samozřejmě si je umím zlepšit - koukám teď na filmy, doháním. A je co dohánět, páč jsem úplný filmový barbar a mám hodně restů. Velké resty. Neviděla jsem spoustu základních filmů. Nikdo to nechápe :-D, já teda taky ne, ale je to tak. Tak doufám, že se máte líp než já a že jste zdraví. Zase brzy napíšu.

Žádné komentáře

Okomentovat

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig