středa 9. července 2014

LONDON

O víkendu jsem byla v Londýně. Druhý domov, město plné kultury, módy, dobrýho jídla. Lítám tam strašně ráda. Tentokrát to byl hodně aktivní a nabitý výlet - čekalo nás spousta bezva koncertů. Ale nebudu předbíhat. 

Proložím to fotkama ze svého instagramu - http://instagram.com/terezakulich.

Večer 1. - sotva jsme doběhly z letiště na hotel na milovaném King's Cross, už jsme musely honem do klubu. Známý klub Koko - Kaytranada a jeho smrtící sety. Těšila jsem se jako malá. Přišly jsme tak akorát. Kaytranada už hrál. Měla jsem husí kůži a naježené chlupy po celém těle. Vynikající večer. Klub byl plnej, všichni tančili a zpívali každej text. To v Česku na koncertech zažijete zřídka. Na londýnských klubech je jedna obrovská výhoda - že se v nich nesmí kouřit. Téměř každej klub má terasu nebo prostor venku, kam můžou lidi chodit kouřit. To oceňuji. Přijít z klubu a nesmrdět jako popelník (hlavně ty vlasy, fuj!) je k nezaplacení. Mínusem londýnských klubů je, že zavírají brzy. Skončí akce, vypnou aparaturu, rozsvítí světla a čus bus, běžte hezky domů. Takže i tento večer akce končila v 11 a do půlnoci jsme byly na hotelu. Zahrál všechny své velké hity. Takhle si představuji klubovou akci, co má koule. Ráno jsme zhltly hotelovou english breakfast a pádlovaly zase jinam.




london tube



english breakfast

King's Cross

Den 2. - Vyzvedly jsme si u kamarádky lístky a vyrazily na Wireless Festival! O line upu nebudu moc psát, to si shlédněte na posteru níže. Nicméně nás čekaly parádní koncerty - nejvíc jsme se samozřejmě těšily na Pharrella a Kanye Westa. Přibližně kolem 17h měla koncert Iggy Azalea, kde ji jako překvapení hostovala na stagi Rita Ora. Dalším koncertem pokračoval Tinie Tempah, pak už Pharrell a vrcholem večera byla Kanyeho show. Jak jsem psala výše - akce v Londýně končí v 90% před půlnocí. I Wireless měl deadline do 23h. Musím říct, že ačkoliv to byl opravdu obrovský festival s mnoha tisíci návštěvníky, tak organizaci měli perfektně zmáknutou. Nikde nebyly fronty, ve kterých by člověk čekal dýl než 30minut, na barech stíhali s přehledem, frontu na toalety také řídili organizovaně, zkrátka vše šlapalo, jak mělo. Pharrell roztančil celý festival, zahrál nejznámější hity - od nejstarších až po nejnovější. Opět lidé všechno odzpívali s ním, bavili se, tančili. Tohle mi v Česku na festivalech chybí - lidi se příliš nebaví, neznají anglické texty a celkově ta atmosféra je na prd v porovnání s touto zkušeností. Ovšem jestli mě ten den opravdu něco překvapilo - byl to Kanye West. Nejsem zapřísáhlou skalní fanynkou Yeezyho, ani neznám každej jeho song slovo od slova, ale jako hudebního umělce ho uznávám a oceňuji. Je proslulým perfekcionistou a tak jsem se moc nebála, že by předvedl špatnou show. Ale ani jsem nečekala, že by předvedl tak skvělou show! Wow! Tohle bylo na míle daleko od všech koncertů, co jsem kdy viděla. Hodně lidí jeho show později kritizovalo za 15minutovej monolog během písně Runaway, ale mě to vůbec nevadilo - naopak. Docela to tam pasovalo. Kanye se vypovídal a pokračoval v diktování :-)) Předvedl dvouhodinovu show, u které jsem úžasem nezavřela hubu. Kanye je opravdu umělec.

To by bylo asi vše k Wireless Festivalu. Další den jsme se nasnídali a vyrazily za kulturou - tentokrát zase trochu jinak. Měly jsme zamluvenou prohlídku Kensingtonského paláce, ve kterém pobývala valná část královské rodiny (včetně princezny Diany, Williama a Kate, ...). Anglická historie a památky jsou dechberoucí. Po prohlídce paláce jsme vyrazily na nákupy (taková naše londýnská klasika) a potom do oblíbeného asijského bistra Mama Pho na polívku a závitky. Potom už jsme se jen odkutálely domů, daly si drink a šly spát. Brzy ráno jsme odlítaly. Bylo to vyčerpávající, ale úžasný. Užila jsem si každou londýnskou sekundu!!!

line up



Fish&Chips





english breakfast

závitky

Pho

Žádné komentáře

Okomentovat

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig