středa 12. března 2014

Inspiration

Na pár dní jsem byla v Paříži a přijela jsem nabitá energií. Částečně za to mohlo také počasí - měli jsme krásných 15°, pro mě už je to něco jako léto, haha. Je bezva projít se venku jen v tričku a lízat zmrzlinu. Ale o Paříži tento post nebude (na to se můžete těšit v dalších příspěvcích, co chystám). S jarním počasím vás chci inspirovat i v módě. Vybrala jsem pár outfitů a fashion kousků, které jsou mimořádně praktické a dají se nosit v x možných kombinacích.

1. Černé šaty - můžete nosit samotné nebo s legínami, se spoustou doplňků nebo minimalisticky. Sluší jim rozpuštěné vlasy i drdol, rudá rtěnka i nahé líčení. Zkrátka must have.
2. Metalické odlesky - top vhodný do práce, na party i pro volný čas. Hodí se pro formální společenské oblečení (např. zastrčené k pouzdrové černé sukni) i k džínám.
3. Camo potisk - velmi módní záležitost! Stále se vrací. Noste cokoliv s tímto motivem, jen to moc nepřehánějme - nejdeme do armády :-)
4. Strečové džíny s vysokým pasem - nosit s crop topy i klasicky. Mimořádně pohodlné a skryjí špeky, haha. Takže taky žařazuji mezi must have. Já osobně je nosím skoro pořád.
5. Sandálky na podpatku - miluji je už nějakou dobu. Vypadají na noze fakt fantasticky a jsou docela pohodlný - alespoň pro mě. Nosím ke kalhotám, sukním, šatům i šortkám.
6. Černé body - mám docela sbírku bodyček. Cítím se v nich tak nějak svá. Zvýrazní siluetu, na party jsou dobrým parťákem.
7. Baseballová bunda - je teplá, nosím pod ní klidně i mikinu s kapucí. Další věc, bez které bych asi už nechtěla být. Ráda kombinuji sportovní a elegantní věci, pásnké s dámskými. Móda je hra. Vyzkoušejte taky.
8. Oversize triko - nebo prostě triko pánské velikosti a klidně o dvě velikosti větší. Nemusím hlídat, jestli mi někde něco netrčí, nevykukuje. Svoboda a pohodlí, absolutně!
9. Kotníčkové boty - celoroční obuv. Obouvám je v zimě (nenávidím zimní obuv), na podzim, když je teplo, pořád. Teď na jaře se skvěle doplňují s džínovými šortkami.
10. Parka - pro chladnější dny číslo jedna. Streetový kousek, který by neměl chybět.
11. Dlouhý kardigan - mikiny s kapucí jsou někdy příliš hřejivé, kapuce mě občas otravuje nebo je to pro daný outfit moc 'sportovní' prvek. Proto to řeším kardigany. Mám jich víc, různé barvy a vzory. Bohémský styl jak lusk.
12. Legíny - pro sport, každodenní nošení. K těm asi není potřeba příliš dodávat. Také je to jeden z kousků, který nosím téměř pořád. A nedám dopustit na ty s vysokým pasem.

13. Trenčkot - nejoblíbenější je ten béžový, ale já mám radši tmavší barvy. K jarní výbavě do trojice mezi džínovou bundu a biker jacket prostě patří.

3 věci, co mi v posledních dnech udělaly radost: 
1. nová hudba od Kaytranady
2. Paříž
3. maraton dokumentárních filmů, na který se chystám

Žádné komentáře

Okomentovat

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig