úterý 6. srpna 2013

Víkend v Růžově

Odjezd z města na venkov! Růžov - malá vesnička kousek od Prostějova. Dům s velkou zahradou, bazénem, houpací sítí, nebeským klidem a dogou :) Byli jsme tady dva víkendy. To jsme si v pátek po práci sbalily svých pět švestek a odjely se S sem. Díky všemožným objížďkám a všelijakým překážkám, které spíš připomínaly nekonečnou cestu do Užhorodu, jsem myslela, že nedojedem, ale nakonec jo. Poprvé nám ujel bus, to nás museli vyzvednout kluci autem (DĚKUJEME!), protože jinak bychom dojely asi tak v 10 hodin večer, haha. Podruhé jsme jely s S autem a to se teda taky táhlo. Cestou jsme zastavovaly v Tescu (chyba). Chuť na sladké byla silnější než já a ikdyž vím, že jsou v Tescu hnusné - dala jsem si donut. No a už si ho zase nikdy nedám. Nevím, co s ním bylo, ale mě díky němu bolel žaludek jako čert a to mi téměř 2/3 večera komplikovalo. Mezitím, co ostatní grilovali a koupali se v bazénu, já ležela v síti zkroucená v křeči a čekala jsem, kdy se pobliju. Nakonec jsem podlehla společenskému tlaku a dala si frťana slivovice. No co - poblít se z ní nebo donutu, to je jedno, neměla jsem co ztratit. Tak jsem to riskla. Světe div se, je to asi fakt zázračný nápoj, haha. Mě se asi po hodině udělalo konečně lépe a dokonce se to zlepšilo tak, že jsem si připadala fit, jako by mi nic celý večer nebylo... Takže nakonec všechno dobrý. U Activit už začali všichni vymírat - buď únavou nebo chlastem (nebo obojím) a tak se šlo spát. Super víkend!






Žádné komentáře

Okomentovat

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig