úterý 2. července 2013

Střípky

Hned v úvodu se omlouvám, že vás zanedbávám z hlediska osobních příspěvků, ale nějak se vše nakupilo a byl to velký shon. Jdu vám teď napsat, co se v posledních dnech událo (paměť jako slon nemám, všechno hned zapomínám, tak snad si vzpomenu na vše podstatné...).


Pořád svůj život beru svým způsobem lehkovážně. Myslím tím, že už si ani neuvědomuji, jestli se třeba někdy nudím, apod. (nevykládejte si lehkovážnost v tomto podání špatně, život - jako takový - vůbec neberu lehkovážně, spíš naopak haha). V mém životě se pořád něco děje (krom povinností jako je práce a krom koníčků, kterým se s láskou věnuji) - mám dost přátel, které ráda vídám, a stále získávám nové a nové známé. TAKŽE - to se rovná spoustě akcí, setkání, parties a jiný kulturním a nekulturním zážitkům.

Nedokážu si vzpomenout na časovou posloupnost, kdy se co událo, tak si pokusím vzpomenout, aspoň CO se událo. Ovšem chronologicky vám to neseřadím, bohužel, ikdybyste mě bili kladivem do hlavy. Snad mi to prominete. :)

1. V Brně se nedávno konala preselekce na SDK (Street Dance Kemp) v Kabinetě Múz. Člověk by nevěřil, že by se tam tolik lidí vešlo. Vešlo! Kabinet Múz má pro mě velmi zvláštní ale dobrou atmosféru - možná to bude tím, jak je všechno tmavý, ale když se interiér pěkně nasvítí, úplně to dostává jiný rozměr. No nebudu se vám rozepisovat, jak krásný nebo kouzelný to tam je. Tyhle taneční akce mám velmi ráda, neboť mám mezi tanečníky hodně kamarádů, které vždy ráda vidím a navíc na jednom místě. 2 mouchy 1 ranou! Gratuluji výhercům. Již tento čtvrtek 4.7.2013 Street Dance Kemp začíná - kdo to nemá daleko do Jedovnic, nechť tuto akci navštíví, neboť seskupení tanečníků z celého světa a to v kategorii nejlepší z nejlepších je opravdu zážitek.

já & Alinka
2. Uvedení nové kolekce Kristiny Synek by Zajaty v brněnském Pokojíku bylo taky super. To zrovna byl jeden z těch pekelně teplých dní, kdy jsem myslela, že pojdu. Pokud existuje peklo na Zemi, pak to musí být tohle počasí. Nicméně kolekce od Zajaty byla krásná a nositelná. Jednoduché a pohodlné střihy. Pěkně zvolené pastelové barvy, topy a tílka byly doplněny plastovými třásněmi, které připomínaly vodu - tím se Kristina Synek inspirovala především. Návštěvu zpříjemňovalo občerstvení, příjemný chladnější vzduch a především sama návrhářka Kristina Synek spolu s majitelkou Pokojíku a návrhářkou Andrejkou Lojkáskovou.
 

3.  Už je to dlouho, co jsme si s Dagynou na sebe udělaly čas někde v soukromí, neboť jsme obě dvě kavárenské povalečky a poflakovačky a když už se stihneme vidět mimo pracovní dění, tak právě někde v kavárně. Nicméně nemožné se stalo skutečným a my měly společný večer. Od doby, co se Dagyna přestěhovala. Tuhle ženskou zbožňuju, je výborná opečovávatelka a především kamarádka. Překvapila mě příjemnou a zdravou večeří s dezertem. A protože doma nemám vanu (ani mi to popravdě nechybí), připravila mi koupel se směsí dvou olejů. Už nevím jakých, ale strašně hezky to vonělo a já pak spala jako zabitá. Ten den, kdy jsme si domluvily společný večer, jsem se navíc dověděla velmi nepříjemnou zprávu a to - že Frank Ocean měl ten den koncert v Mnichově. Ano, v Mnichově - to se rovná pouhým 5hodin cesty! Lístky navíc stály málo, ale byly pochopitelně vyprodány. S Míšou se snažíme vychytat už nějaký ten pátek jakýkoliv evropský koncert Franka Oceana a když jsme se dověděly tohle, tak jsem myslela, že skočím z okna. Takže proč vám o zápletce s Frankem píši - Dagyna je totiž natolik úžasná, že mi udělala vlastní koncert. Mezitím co jsem se louhovala při svíčkách ve vlastní šťávě ve vaně, Dagyna mi pustila jeho poslední album Channel Orange na plné pecky. Bylo to fajn. Pak jsme koukaly na film o tanci - baletu The Company a celé unavené jsme kolem půlnoci usly. Ráno jenom rychlá snídaně a hurá do pracovního procesu. Bylo to moc fajn!

  
4. Vietnamská polévka Pho už mi taky chyběla. Neměla jsem ji dlouho. Když jdu zrovna kolem a mám na ni chuť, stejně na ní nezajdu, protože samotné mě prostě nechutná. A Míša je bezva parťák nejen na Pho! Jsem hrozně ráda za lidi, které kolem sebe mám...

Rihanna s předchozími dny nijak nesouvisí, jen si zas nechala ostříhat vlasy. Mě se s dlouhými líbila víc!

Žádné komentáře

Okomentovat

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig