pátek 1. března 2013

Hello March


Dneškem nám začíná březen a jaro je tak za dveřmi. Na co se nejvíc těšíte? Já mám zimu ráda, ale pravou zimu - se vším všudy - sníh, mráz až praští, koulovačky, aj. Zima ve městě je spíš ubíjející - neudržované silnice a chodníky, posypová sůl úplně všude (hlavně na mých oblíbených teniskách, ou dží! ... zimní obuv nesnáším), mrzutí lidé, zašedlé město... Z tohoto důvodu se těším na jaro a doufám, že s prodlužujícími dny budou lidi pozitivnější - tím myslím, že když si půjdu koupit lístek na šalinu, tak prodavačka na mě nebude čučet jako bych spadla z Marsu, když po ní chci lístek, a tomu další podobné případy. Těším se, že lidi budou příjemnější, komunikativnější a snad i trochu úsměvavější, že kytky a stromy začnou kvést a zabarvovat město a ta podivná městská šeď se ztratí pryč. Těším se dokonce na to, až mě bude za okny budit v 5 ráno řev ptáků a sousedka ječící na svého neposedného jezevčíka, kterého každé ráno kolem šesté venčí. Těším se, že budu chodit po venku jen v lehké jarní bundě, nasadím oblíbené sluneční brýle a provětrám milované tenisky, které musely zůstat přes zimu doma v botníku, abych je nezničila. A co si budem povídat - věcí si musíme vážit (částečně i z důvodu, že prachy z nebe neprší a já zlatý vejce nesnáším). A ze všeho nejvíc se těším na jaro, protože cestování je v tu dobu nejpříjemnější - ani zima, ani vedro. Prostě tak akorát. A pojedu do Švýcarska... a nejen tam!

Žádné komentáře

Okomentovat

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig