neděle 23. prosince 2012

23122012

Konec světa se nekonal (super, tančím oslavný tanec!), takže jsem po pátečním kinu s Romanem (The Hobbit) pokračovala v sobotu na předvánoční posezení s holkama. Nedávno jsme s Míšou totiž objevily (nevím, proč až teď?!) kavárnu Parnas v Brně, kde se velmi příjmně rozjímá, haha, a výhled na náměstí je bezkonkurenční. Předávaly jsme si vánoční dárky, takže jsem si odnesla od holek vanilkový balzám na rty, růžový lak na nehty, ponožky míru, náušnice a haldu kosmetiky. Já jsem letos musela být opravdu hodná, páč mám pocit, že jsem dostala ty nejlepší dárky a dokonce už PŘED VÁNOCEMA!!! Jestli mě pod vánočním stromkem nebude čekat samotná Kalifornie, tak už si lepší svátky ani nedovedu představit :) 

kavárna Parnas


Holky mě teda včera úplně šokly, páč jsem krom vánočních dárků (samozřejmě od Ježíška, ony jsou jen jeho poslové, to ví každý, haha) dostala ještě přednarozeninový dárek (slavím začátkem ledna). Nepamatuju si, kdy jsem u dárku takhle brečela štěstím a dojetím (snad jen v dětství, kdy jsem dostala vysněnou Barbínu, ale mé hodnoty a priority jsou teď už dávno jinde:). Od doby, co jsem se dověděla, že něco takovýho vznikne a výjde na svět, netoužila jsem po ničem jiném. A asi bych udělala vše pro to, abych si knihu od Pharrella Williamse: Places and Spaces I've been mohla koupit. Fakt jste mě dostaly, holky! Zbožňuju vás. Krom zdraví svých blízkých od Ježíška nechci už nic. Momentálně se cítím nejšťastnější na světě. 




Všem svým blízkým, rodině, přátelům, čtenářům a vám bloggerům přeji krásné Vánoce, hodně odpočinku a domácí pohody. Doufám, že i vy dostanete dárek, který jste si přáli, ať už to má být cokoliv.


Žádné komentáře

Okomentovat

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig