sobota 15. září 2012

Podzim patří punčochám

Jednou jsem tak přemýšlela a vymýšlela nové outfity a přišlo mi nudné nosit kalhoty a džíny běžně každý den. S přicházejícím podzimem tady máme obrovskou škálu výběru punčoch, tak proč toho nevyužít? V létě se tolik nosit nedají, v zimě na ně bývá příliš chladno. Já si je zamilovala a nejvíc na podzim. Na každodenní nošení kalhot ještě dojde v chladných zimních měsících, ale proč je oblíkat už teď, když máme ještě babí léto a sníh ani zdaleka nenapadl? Nejčastěji punčochy oblékám k džínovým kraťáskům, protože tady se dá vymyslet leccos. Když upaluju do práce a chci se cítit pohodlně, vezmu si k tomu své oblíbené tričko nebo tílko, šálu na krk a je to. Pokud jdu na party - triko vyměním třeba za zajímavý top nebo mé nejmilejší body.

Jaké punčochy letí? Především v černé barvě a motiv už je na vašem vkusu a náladě. Nosí se hodně puntíky a proužky, ale taky krajka a pokud máte rády streetovou a vintage módu, tak klidně i s okem na punčoše. Je pravda, že se vám (stejně jako mně) může stát, že vás nějaká starší paní zastaví a bude chtít být pozorná a upozorní vás na oko na punčoše... Ale nesmíte se stydět, ale naopak nosit ta oka hrdě:) U mě je téměř pravidlem - jakmile si pořídím nové punčochy, hned první den nošení mám oko (častokrát nejedno). Nevím, jak to dělám, jsem prostě likvidátor nebo co. Takže mě už opravdu nezbývá nic jiného, než ty oka hrdě nosit.

Pokud by vás zajímalo, kde se dají koupit originální punčochy nebo sháníte nějaké konkrétní, napište mi mail - myslím si, že tuto oblast mám celkem zmáknutou, tak vám můžu dát pár tipů. Přeji pěkný den.























3 komentáře

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig