pátek 28. září 2012

28092012


Vstala jsem dnes už v 6 hodin ráno a začla den s powerjógou. To mě zaručeně probere a pěkně nastartuje den. Po józe jsem zašla s kamarádkou Míšou na snídani. V Brně je obrovský snídaňový problém. To mě štve. Jít se nasnídat někam do centra, kde je otevřeno už od 8 hodin a kde vám nabídnou čerstvou snídani - to je vážně um. Je to velká škoda. Já osobně mám snídaně z celého dne nejradši.

Když už jsme se teda nasnídaly, vyrazily jsme do knihkupectví. Tam se můžem zbláznit. Tolik knih lákajících ke čtení. Někdy si říkám, že bych chtěla umět číst rychle jako robot Číslo 5. Každopádně nás nejvíc zaujal koutek s knížkama o józe, duchovnu a buddhismu. Rozhodně si v nejbližší době minimálně jednu pořídím. Nakonec jsme "zakotvily" v květinářství. Teď musím běžet na pracovní schůzku a už brzy se můžete těšit na nové příspěvky týkající se svateb. Víc poodhalím příště.

Mějte krásný den.


Tereza

Fotka vám trochu napoví, co chystám. 

Žádné komentáře

Okomentovat

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig